onsdag 3 september 2008

thai i wanna : )

Fick ett sånt där sms av hanna, frågan om jag var på för thai i början på mars. Hm, jag vete tusan. 12 000 skulle dom betala för resa och hotell i phuket, pathong. Men far jag till thaaaiii vill jag ju fara å resa lite, menar dra runt på lite olika ställen och så, jag skulle nog bli apless att vara tre veckor på ett och samma hotell. So no thanks. Jag drar själv eller nå :D Blev dock jävligt sugen så ringde syrran och fick lite hjälp med sökandet. Flygstol för 7 000 och tydligen så kan man klara ig på 3 000 för mat och boende.
När hon for med emma och fredrik, för tre år sen visserligen, men då kostade allt som allt med resa och boende och fickpengar 20 000 och då var hon bort i 11 veckor. Men tål att funderas på säger jag. Får väl se hur det blir om man tar sig eller inte.



Nåja, imorgon blir det iaf lunchning med maya på thairestaurangen här i stan, gillare. Ska se vad mayabaya tycker om thailandsidéen om inte hon är sugen på lite backpacking i thailand sådär i början på mars :D

Alltså min pappa är ju gode tålmodig. Han har varit så snäll att slipa benen till min fotölj, och sen lackat dom. Bara för att ta fel lack så dom blev typ vita. Å jag då som inte ville ha vita ben sa att då får de va, vill inte ha fotöljen isf. Nä då har han suttit och slipat bort färgen, först med sandpapper och sen skrapat bort med kniv all färg. Så han har väl suttit där ute i en sisådär två timmar plus arbetet han gjorde tidigare med slipningen och lackningen av dom där förbannade benen å nu har han en blåsa på fingret och skurit sig i andra. Men vad gör man inte för sin dotter. Haha. Jag måste bort från det här huset, blir ju hur bortskämd som helst.

over and out och gud välsigne er alla.

Inga kommentarer: