måndag 2 november 2009

2 november 2009

2 saker som behövs göras...

Nr 1 ; Behöver hoppa in i duschen, var ett tag sen jag kom hem från stallet...

Nr 2 ; Borde nog ta av mig täckjackan och mössan då jag suttit i soffan påklädd i minst en timma..

Hehe

Tänkte ta och lägga upp lite bilder men de kommer snart, kanske..

Idag har jag och isabelle nästan gjort klart tentan, eller ja, om vi ska vara noga så har vi iaf börjat... Men jag är säker på att vi är klara med den imorgon. Hemtenta statistik. Roligt..

Stallet var ju också lite mysigt, saknat min lille häst faktiskt.. Blev en ridtur med Isabelle på ryggen idag, och han skötte sig bra. Lite rolig häst jag har, en lastbil som brummar på och backar mot oss är inte speciellt läskigt, men när de kommer fram en läskig k-brunn mitt i allt dåå kan man ju hoppa till av skräck.. Nja.

nåååja, kmr lite bilder på ett tag. ha de fint!

Inga kommentarer: