söndag 1 november 2009

varför inte?!

okej, sitter här och funderar på om man ska ta tag i blogggandet igen.. Egentligen mest bara för att själv komma ihåg allt vad som händer och sen framför allt för att de kan vara jävligt roligt att titta tillbaka och se på vad som hänt i ens liv..

Nååja, har ju börjat plugga på spa-programmet i örnsköldsvik. Ja, de finns utbildningar för ALLT nuför tiden (som alla på mitt g:a jobb verkar vilja påpeka, som att de är så mkt bättre att vara butikschef eller personalchef.. ehum, jo..) Nåja, trivs förträffligt bra i övik, känns nästan som gamla granstiden, minus alla awesome flockmedlemmar som man hade där..

Sen har jag ju gått och skaffat en heeest, har iaf tagit honom på foder fram till sista maj 2010, men än så länge känns de awesome. Dock kommer vi inte så bra överens alla gånger, typ som dom gånger Tjalle tycker att det är en bra ide att ställa sig på mattes fötter eller dra igång en serie oförtjänta bockningar så mattes lilla balanssinne får sig en prövning. Det balanssinne som för övrigt är lika med 0, vilket har resulterat i 3, eller är de 4 (hmm) ofrivilliga avsittningar.. Nåja, de är dom goda stunder vi minns, visst då?

Just för tillfället är man hemma i Boden igen, komme hem i söndags med mor och far. Jobbat lite på Ica, alltid kul att märka att man är saknad.. Kan ju dra ett exempel " Men heej, är du här.. MEn visst har du varit borta ett tag va?" Eller "hej, de var ett tag sen du jobbade, vart har du hållit hus?" Vet inte hur många gånger jag har sagt till alla (?!) att jag ska flytta till övik och plugga men nää... Haha, tur jag inte tar illa upp.. hoho

Sen har jag myst med min systerson, en liten gulleplutt. Alltså jag tycker verkligen om min familj, kanske en av sakerna är att jag inte tkr om att vara ensam men nä jag trivs rätt bra i hampis.. Kommer bli the next 40 year old virgin, (minus the virgin part) och bo hemma hos mina föräldrar tills jag är 40.. Minst.. Eller så om jag hittar min rika karl, då kan jag tänka mig att flytta hemmifrån, men då ska de jävlart vara ett kap!!

HEHE, nänä men nu ska jag ta och börja packa min väska och göra allt de andra som ska göras innan bussen går. Ha de fin fint.

Oh well yes, gårdagen kanske man ska nämna ett ord om.. Det var en Julgran, Braveheart och Super mario som gick på en förfest, sen for dom till Western Farm där det var slutsålt alla förköp och dom släppte 500 biljetter vid entren sååå totalt 2 000 pers plus alla som smugit sig in på oanade sätt.. Dock ryggont och för små skor så ringde in ett litet crew som fixade hem mig, thanks for that ;P Ha de fin fint!

Inga kommentarer: