måndag 29 juni 2009

jag borde..

jo jag vet. Jag vet att jag borde men kommer jag?! nää.. städa bilen är vad jag pratar om.. Men ni vet. Den är ju inte sååå smutsig haha

nåväl, helgen har flutit på fort. Boden Alive. Fredagen vart utgång men lördagen fick bli en kväll i sängen istället. jobbade från 8.30 till 18 så var riktigt död när jag komme hem .

Igår vart det nattfiske! Roligt värre, för ajg fick fisk!!! Kastade bort ett drag också, vilket får mig att tänka på Hugos ramsa förra året vid en fisketur. "kasta bort, ta en ny, kasta bort, ta en ny!" Så klockrent alltså. Han är rolig han

Nåja, imorgon kanske det blir ikea med sandra :) VArför inte, skönt med 30 graders värme.

Kan ju ta och berätta också att syster hunnit flytta ut till huset och hunnit få sig en ring. Här händer det saker vettu! :)

Ha det fin kramar

Inga kommentarer: