måndag 13 juli 2009

what to doo??!

hello hej, whats your name, I need to know.. (gammal dänga av victoria silverstedt, eller silvstedt so hon numer heter. Bra låt va..

npja, whats new..
- Har fått veta att jag inte kom in på spaprogrammet, är 9e reserv.. och på PR och informationsprogrammet så är jag 7e reserv.. OCh idag har jag också fått veta att
frisörutb. i Ötå kräver att man är 25 år. Så thats crap. Nu håller vi tummarna att det är många som tackar nej eller att ving kallar mig på intervju till reseledare. VAd att göra annars liksom`?! Kan ju jobba kvar på Ica, är minst 5 st heltider som försvinner så lär ju inte direkt ha nå problem där. Synd bara att det är i Boden, hade gärna flyttat från denna stad då de inte precis känns som att man vill bli fast i denna håla. Och jaa, jag vet, den enda som kan stoppa mig är mig själv, och mina dåliga betyg.. haha

Var i piteå idag och syrran provade bröllopsklänningar. Fy så fina de finns, mindes tillbaka granstiden då vi var där och provade balklänningar. Miss. Nåja, hon köpte sig iaf en fin liten klänning för ynka 2000. De var rea på förra årets kollektion då dom skulle få in nya så då passade hon på. Och jag då som hade köpt mörk choklad och cider som vi skulle dricka i champangeglas (ni vet, som dom alltid gör i filmer när dom provar brudklänningar och oftast slutar med att bruden antingen sätter sig på en stor chokladtårta eller ramlar och sliter sönder klänningen och därför måste köpa den där asdyra som dom bara provade för skojs skull, ni vet va? haha) MEN TROR NI VI KOM IHÅG DE DÅ?! Nää grejerna blev kvar i vagnen. attsickens.

Hittade förresten ett par sådana där rosa pumps som jag gått och tjatat om i flera år, och speciellt i thailand. Så fort jag hittade en skoaffär så kollade jag om dom hade såna pump. Men icket. Men såå idag!!! Hittade dessa asfina ROSA PUMPS i piteå. Men har som bekant lite short om cash så tänkte att jag skulle skita i de, men provade iaf dom och dom var verkligen inte sköna, så tro det eller ej, MEN JAG KÖPTE DOM INTE!! Är ni inte lite stolt över mig nu va?! JAG, MARIA, AVSTÅR SKOR!!! JAg vet inte vad som har hänt. Kan detta vara början på en ny era?

Nåja, ha de fint för nu tänkte jag ta och göra ngt annat, fundera på mitt liv bland annat. haha ha de bra så hörs vi. . hejdå

Inga kommentarer: