tisdag 28 juli 2009

ibland är jag verkligen smart..

inte för att alls påstå att jag inte ligger över gränsen för människors intelligents här i väldren, men ibland är jag verkligen inte alls snabbtänkt.
'
det var så att vi var på bio idag, the proposal, väldigt bra film måste jag säga. Satt mestadelen och skrattade. Och det blev ju inte bättre av att filmen dog mitt i och ljuset tändes. Fy så min mamma är rolig ibland, har nog inte skrattat så mkt tillsammans med henne på väldigt länge.. Kanske sen hon råkade sätta en kattstrypare på fingret och dra åt den lite för hårt, sa jag att vi är släkt kanske?

Nåja, i slutet av filmen så visar dom ett klipp där en frågar killen vilken sida av sängen frun sover på, han svarar vänster sida. Och här kommer då det roliga in, för då kommer följdfrågan av utredaren vilken sida mannen sover på. Mannen ser då väldigt idiotförklarande på utredaren och säger ngt likande som "öhh hallååå?" JAg då, jag sitter där som ett frågetecken och kommer inte på själva skämtet förns nästa klipp. Haha, jadu, vad ska man säga. Heter man lindberg så gör man..

tack och godnatt, HÖRS

Inga kommentarer: