söndag 18 januari 2009

fantastisk helg

åh det har varit en sån fantastiskt helg alltså. Kändes verkligen som "the old days" : )

HELA FLOCKEN KOM utom stina (vilket är förståeligt hon som är höggravid och allt), vi alla som trodde att Micka skulle banga, jag som tom ringde till henne på lördag och pratade med henne. Att hon lyckades hålla masken det var bra gjort. Hon överaskade nämligen oss alla, det var bara linn och Sandra som visste om kuppen. ; ) Men en himla bra kupp var det då. Hihi.

Lördagen var verkligen över förväntan bra, gode mkt folk ( säkert 30 pers i sandras 2a. MEn det var bra det. Dock hade vi lite problem, 9 pers som skulle sova men bara 6 sovplatser. Min jävla luftmadrass som alla på festen hade hjälpts åt att spilla saliv i var trasig så vi hade blåst upp allt i onödan. Så jävla piss alltså.

Sen söndagen då, städningen gick av bara farten och sedan begavs det av till MAX . Där tappade vi danko och pingu som skulle med bussen och sedan också micka och issa.
Så då for jag, jossan, sandra och ante först hem till Ida och sedan tog vi en fika på stan (som nog måste vart den roligaste fikan på år och dar) och sen till Mindys värld där det blev bowling och minigolf. Kvällen avrundades med käk på blå ängeln, gott : ) Nu är jag hemma och börjar fundera på min och Issas thailandresa vi bestämde igår att vi ska göra under mars och april. JAg ser fram emot det ! ;P

well, ha det bra så höres vi ciao ; )

1 kommentar:

Anonym sa...

i helvete att jag kommer banga! ;) Ska spara varenda liten krona så nog ska du se att vi står på flygplatsen den 1april. Är nog bäst att börja packa redan nu ;)