torsdag 22 januari 2009

okej, idag känns det som att thai närmar sig. Suttit och kollat en massa sidor på internet hela dagen och sedan begav jag mig av till resebyrån och pratade lite med en av resesäljarna. Ska dit imorgon igen för att kolla lite tider och priser och så..


HAr ju vart hundvakt idag, för sista gången. Bacchus avlivas imorgon 16.30. Lite tråkigt men faktiskt det enda rätta. Syrran och macke har pratat med en hundpsykolog från piteå, som dom hade blivit rekomenderade till. Efter dom förklarat och berättat om bacchus så tyckte killen där att det är mer rätt mot hunden att få slippa denna värld. För är det verkligen schysst mot hunden att utsätta den för att vara så rädd att man skakar flera gånger om dagen? För så är han ju så fort det kommer nya människor. Sen allt det andra, men det vet ni ju om så orkar inte ta upp de igen.
under morgonpromenaden. :)





VArt faktiskt riktigt jävla irriterad på hundjävlen idag. Han stack för mig. Vi har ute på fältet och hade dom lösa och så. Så får han upp nå spår och sticker iväg upp in i skogen. Går efter coh letar och ropar och visslar i mer än 30 minuter utan ngt. Sen efter kanske 40 min kommer han springandes efter vägen igen. Aja, sista gången han stack för mig iaf.


Badat viggo ikväll.. För att sedan höra ulrica säga att han skulle till sofie imorgon och hon skulle visst bada honom. Väldigt kul.

Inga kommentarer: