söndag 4 januari 2009

sjukling..

ursh, allt började med ett helt från ingenstans uppkommande halsont. Ajaj tänkte jag, nu blir jag sjuk, Men sen blev allt bra. Och igår då kom det som en bomb, typ astrött. Värkte som fan i ryggen, musklerna var som döda, det enda som hjälpte var seriöst att ligga ner. Okej att jag har dåliga ryggmuskler men att det kom sådär tvärt var väl inge bra.

Sen halsen då, SKJUT MIG !!!, fyfan jag dör typ varje gång jag hostar till. Inte skönt alltså. Och kan man vara mer matt ? Vill återvända till sängen varje sekund som går.
OCh ska och jobba nu om 35 min. Kul. Eller ja, bra med pengar. Pengakåt jävel.

Ska också jobba måndag 8.30-17 och tisdag 10.30-18.30 : ) De är dock allt jag har hittils, men har ju fått jobba ngra timmar nu under jul så lite cash ser det väl ut att bli : )

Nä nu ska jag gå och kräka upp den här parfymen jag råkade spruta i min mun ?! urash, hatar verkligen när man gåt ngn sån där äcklig smak i munnen när man redan känner spysmaken i munnen.


aja, tack och hej

Förresten, kanske ska ta och önska er ett gott nytt år : ) Mitt nya liv har ju börjat, lyckats hålla det i 4 dagar vilket känns jävligt bra! Dock är det svårt haha

Inga kommentarer: