måndag 12 januari 2009

gla

ursh och fy vad jag är gla idag alltså :) Kan ta det från början...

Från början var jag ju lite halvdepp, hade inge jobb och visste inte vad jag skulle ta mig till alls.

Men nu, nu har jag fått veta att jag ska jobba på josses schema nu när hon och Elin är i Asien i två månader. Så då har jag iaf det, och sen kommer påsken och då har jag jobb och sen är det bara kort kvar till sommaren och då har jag garanterat jobb : ) Så då blev jag glad. Hade ju sökt in och registrerat mig på komvuw, skulle ha börjat idag, men ringde och hoppade av i fredags.

Och sen på lördag har Sandra sin inflyttningsfest/födelsedagsfest och alla ska dit! Det ser jag verkligen fram emot. Dock jobbar jag till 15.00 men far efter de :)

Och på onsdag ska vi träffas, vi gamla från 9G :) ser fram emot det som fan. Vi ska bowla och sen gå och äta. Det ska verkligen bli kul, sånt skönt gäng alltså.

aja, nu blir det tomt i huset igen, Hugo och Linda har åkt hem till Umeå, saknar den lille krabaten redan och han åkte idag. HAha, störd jag är.

på återhörande

Inga kommentarer: