torsdag 5 februari 2009

hatar fanimej snöskottning !!

snöslunga är för lata jävlar.. SNÄLLA GE MIG EN !!!

de är jävlart bland de värsta som finns.. alltså seriöst, när de kommit typ tre dec snö så känns inte norrland så jävla härligt alltså.. Well what can we dooo`? ja flytta men de kommer. Fast kommer ju fortfarande befinns mig i norrland, övik för att vara exakt.

har varit ledig nu i två dagar men känns inte som de. Har varit i stallet från morgon till kväll och det känns litegrann som jobb ibland. Nåja, om (förhoppningsvis) 54 dagar är jag påväg /befinner mig på varmare breddgrader och har gott om tid att ta igen mig. : )

Well, nu ska jag faktiskt gå coh lägga mig i sängen under täcket för att sen soman in :) FAktiskt inte varit så jobbigt attt sova själv nu när mor och far åkt sin kos. Rätt skönt att itne ha ngn annan att behöva ta hänsyn till igen. Som när man bodde i piteå. JObbar nu i helgen hela nästa vecka men är ledig till helgen :) då blir de visst party, hmm känns att det behövs.. ska supa skallen av mig hahaha >moget maria<

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, stackars flicka ;) då förstår jag att du är less snön.
Fick faktiskt skotta igår, då det fan var närmare minus 30 grader. Så nu får det inte snöa mer!