måndag 23 februari 2009

punkatering och jävulskap!

fyfan vilken dag alltså. BÖrjar med att man började jobba kl 7 ? bara de är ju för fan hemskt.

Sen så på väg hem efter jobbet så far jag rakt in i trottoarkanten vid rondellen så jag slizar upp däcket och får punktering. De roliga är att jag inte fattar att de vart punka utan fortsätter köra hela vägen hem. Sen for jag iväg en sväng igen för att leta efter fälskyddet som jag som hastigast märkte att jag tappet, men vände då jag mötte ullis och macke. OCh när vi vbar på gården igen så konstaterade vi att det var ju faktiskt punktering på framdäcket. MEn dom hade inte tid att stanna och hjälpa mig utan jkag fick ringa super-maya som kom med sin boyfriend och skulle hjälpa mig att byta däck. MEn jag kan ju lova att det inte var det lättaste. Hela skiten slutade iaf med att reservhjulet nu finns mpå plats baktill och bakhjulet fram. What a mess..

Sen fick jag för mig att jag skulle köra lite skoter. MEn den var ju översnöad och jävliig. Efter 1 timma hade skotern förflyttat sig drygt 3 meter från ursprungsplatsen. Jävla lössnö!

Nu är jag less och förbannat kall. ? ska ta och laga mig lite tacos och sen blir de mys i soffan fram tills natta. Är ledig imorgon blev de just, sussie ringde och undrade om vi kunde byta pass då jag är ledig onsdag och hon tisdag. självklart sa jag eftersom jag tänkte hey jag har inga planer. Men då är de ju såhär att hon har ett dagpass och jag kvällspass så jag hade fått mer pengar om jag inte bytt. Och såhär efter dagens händelser så känns de som att vi tar den billigare varianten på resan va issa ? haha skatten på bilen har ju kommit. Haha kurre skulle ta med den hit. Tror de va 2500 kr :S FAAAAN !!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha min bilskatt var på 795kr ;p billigt å bra.