onsdag 11 februari 2009

p-bot

jävla skit. JAg som aldrig fått p-bot tidigare ska gå och klanta mig som vanligt och glömma p-skiva på coop. BAAAAAAAAAAJS !! Nåja, vart ju bara 150 kr. MEN de är 150 kr mindre till thai-kontot. :S alltid surt!

och så gick ju inte motorvärmaren igång imorse när jag ska ta mig till stallet för att släppa ut hästarna. MEn som tur var så starta den, trots att det var 22 minusgrader. OCh det är en diselbil. Den var ju lite trög men den starta :D

Nåväl ska väl börja göra mig iordning för jobbet, börjar 12.45 idag.

Tjjiingeliing 1

1 kommentar:

Anonym sa...

Själv ha man då inte fått nå slags böter (kan de vara för att man inte har en bil) ;) haha.

Jo väggmålningen blev klar för länge sen, nu vill ja göra ett annat projekt! måla en massa rosor på en tavla med färger och svart bakgrund. tänkte påbörja idag nu när skrivaren fungerar igen.
btw, här är länken till väggmålningen; http://www.pixbox.se/pic_show_id25191927.html

Kram kram