söndag 1 februari 2009

jobbjobb

kanske en uppdatering då..

Helgen som gick från att vara den tråkigaste ever till faktiskt helt okej : ) Till en början var det så att jag skulle jobba till 19.30 på fredagen och därför inte kunde följa med mamma coh pappa upp till mormor, Så när jag ändå inte kunde följa så bytte jag pass. På fredagen hette jag då Kalle och jobbade till 21.15.

Depp över att spendera helgen alldeles ensam så började de inte så bra. MEn dirr efter jobbet ringde syrran och frågade om jag hade lust att hänga med henne under kvällen. och visst gjorde vi så. Chips och godis coh en massa guitarrherrospelades. Första gången för mig faktiskt : ) Kom väl hem där vid tre-tiden : ) VAr in på TC en snabbis också där innan då det var VIP : ) Syrran har ju jobbat där så hon kirra in oss. Där bjöds det på sushi (som också var första gången för mig) MKt fint var det då på premiären. Ombyggt och tjusigt. helt klart godkänt.

Lördag och Söndag har bestått av jobb jobb jobb :) men 25 timmars lön på två dagar är väl inte helt fel ? ;P tackar vi inte nej till!

Så ha det bra nu ska jag på ACTIVIO.. (VAd det nu är för ngt, aja svettig ska man då bli) hihi

Inga kommentarer: