tisdag 12 augusti 2008

bra dag alltså : )

idag då, började med tidigt morgonbesök på vårdcentralen, jävlart kl 8 hade jag tid. PÅ MIN LEDIGA DAG !! nåväl, lika bra var väl de för då kom man sig iväg till luleå för vidare tur mot piteå.


Väl i luleå var väl bara problemet att hitta till Kronan där Jossan bor. Fan ute i skogen ju, herregud alltså. Nåja, efter lite cruising med svänga i fel korsning och köra mot rött ljus så hittade jag till slut. Kikade runt i Lillans familjs lägenhet, mkt fin alltså! Menar jämför man hur vårt hus är inrett och jossans så är de som att de är helt olika världar. Fast de är de i och för sig om man tänker efter.

Sen begav vi oss till iväg med destination Piteå för att hälsa på Sandra och lilla Nora, och Ante förståss. Fy så söt liten bebbis dom har lyckats göra alltså, men självklart så glömde jag presenterna. Ärsh, ska posta dom imorgon :)

nåväl, käkade på pitstop, lite minnen man har från de stället alltså, mycket kärlek !!


skulle hämta ut klänningnen från kemtvätten men då har dom visst stängt ?! kl kvart över fem på en tisdag? stod inte ens nå öppettider eller nå, lite irriternade faktiskt.

nåväl, ska nog fara och hämta ut den till helgen eller nästa vecka onsdag eller torsdag när jag är ledig : )

min närmaste tid ser ut såhär

onsdag - ledig
torsdag - 16-20.30
fredag - 10 - 16
lördag - ledig
söndag - ledig


Himla skönt med lite ledigt måste jag säga ; ) fast nästa vecka kommer de mera jobb

måndag - 13.45 -21.15
tisdag - 10 - 13.45
onsdag - ledig
torsdag - ledig
fredag - 12-20.30
lördag - 8-15
söndag - 8.30-17.30

nåväl, jag får ju ihop lite klirr i kassan så jag kan spara ihop till mina nya planer,

nämligen, norge och jobba, tågluffa i Europa, Kanada / Colorado / å jobba på ranch, börja plugga till något roligt?

Visst låter de som bra planer för mitt liv? aja, får väl jobba hårt nu för att få tag i alla pengar som kommer behövas haha : )

nåja, ha det så hörs vi

tjingeling

Inga kommentarer: