torsdag 28 augusti 2008

peppad

att gå inte till stan.. nja inte direkt. När går bussen ?! haha

nä men ska faktiskt ta mig i kragen coh börja gå snart, ska kolla på nå tyg till min fotölj, ska ju klä om den så ska försöka hitta ngt som passar till tapeterna jag ska ha i rummet :P

försökte få pappa att vi skulle göra de ikväll man han var itne så på, å nästa vecka ska han bygga om bastun så då har han inte heller tid så antar att mitt lilla projekt kommer dra ut på tiden..

u har ju days slutat så nu kan jag börja gå, himla knäppt det har blivit men fortfarnade är man lika fast, eller hur Tina. Och hur mycket vill man inte döda nya belle för att hon är så falsk ? hahaha

1 kommentar:

Anonym sa...

hela days har spårat totalt.. men jag älskar att den nya töntiga belle helatiden gråter och är ledsen mouahahah ! :D