onsdag 27 augusti 2008

work time

ojoj, ni kommer inte tro mig nu men jag var faktiskt ute och jobbade imorse. Eller det var väl mer 30 minuters promenad. haha nädå men dåoch då höjdes faktiskt tempot lite. Men har insett hur förskräcklig dålig kondis jag har, men det ska det bli ändring på. Jag har satt upp ett mål, men det får ingen veta förns jag har uppnått de, haha lite orealistiskt men jag ska fan göra de ;P

nåja, lagat en massa mat idag också, köttfärssås och makaroner och makaronilåda och köttfärslåda. Ser ni den röda tråden, jo det var extrapris på köttfärs på kvantum så gjort lite matlådor haha nu har vi då. Gjorde lite lax också, med ett täcke av creme fraiche vitlök på. Mumsigt.

Vart å jobbat en sväng också, bara tre timmar men vafan de ger också pengar de :P

Cyklat till och fårn jobbet så inte har ajg sprungit bara utan cyklat en mil idag. Fan det här går ju bra ju fortsätt bara hela vägen fram också. Well, puss och hej för nu ska jag göra nå annat. Ha det !!

PS på Fredag drar jag upp till GVE för lite quality time med Pix, se ya girl !

Inga kommentarer: