söndag 24 augusti 2008

huh ?

alltså nu blev jag lite förvånad. Kollade lite kommentarer för första gången, helt glömt bort att dom finns också. Ska kika in på din blogg strax och se vad det är för intressant pix, haha förresten så såg jag kommentaren om inlägget med bilden på danko, där jag nämnt något om en viss Ko. Och så hade ngn skrivit, kan det va han? Och är jag dryg i fyllan? hah ojdå inget jag har tänkt på isf, trodde jag var översocial och jobbig men jahaja :D förlåt i så fall,

nå hursomhelt så sitter jag här å har just kommit från bastun. Lite skönt var det då. Är inte det lite norrländskt, att 90 % av norrbottens befolkning har en bastu i huset. Våran ska för övrigt byggas om och bli lite finare och bättre :D Välbehövligt måste jag säga.

hörde av en liten fågel att gänget hängde hos sandra och ätit middag där å så, hade ju varit trevligt men visste inget om de förns typ 8 så vart ju lite sent. Tråkigt, hade ju velat umgås med dom. Har inte blivit så mkt av de på senaste tiden, men snart komma min MAya hem å då ska vi umgås dag ut och dag in, iaf hela tiden jag inte jobbar : ) haha
saknar den gamla goda tiden vännen då vi hängde konstant. My best friend helt enkelt. Längtar ;-*

nåja, i helgen verkar planer bli att åka upp till GVE till micka, som jag för övrigt träffade en snabbis idag på affärn : ) sötonöto :P hihi

wäll, ett långt inlägg och har du tagit dig hit ner så har du just slösat bort dom senaste två minuterna på något vääldigt intressant, visst ?! haha

Ha de

Inga kommentarer: