fredag 8 augusti 2008

uppdaterin nr 1


















ROADTRIP to LAXÅ Komun.



ja resan började då med bussresa till umeå, <> . Bussen går 6.45. MAria kliver duktigt upp och får skjuss av syster till stan för att hoppa på bussen men märker till sin fasa att klockan är 07.45 och är alltså en timma sen. PAniken utbryter. Men hon löser det hela genom att slå en lite sömnig johanna och be henne kolla nästa buss. Som turligen går fem över 8, vilken himla tur vi har !


SÅ väl i umeå börjar resan neråt, kul hade vi måste jag säga. och hade jag gjort den här uppdateringen tidigare så had ejag kommit på alla de specifika grejerna som gjorde resan så ofantlig rolig och ett minne för livet men just nu är allt som ett suddigt blurr, allt jag minns är att vi hade kul och att en roadtrip med MAhsan och Pingu inte kaan gå fel på något vid. Bara rätt.


TAck för resan min lilla familj, nu är vi föräldrar också. För familjen fick en utökning bestående av en liten bvlandrasvovve med namnet Elvis. Eller johanna har ju den riktiga föräldren, jag är väl vad man kan kalla gudmor åt den lille stackaren, eller? nåväl, här kommer lite bilder.
















.






3 kommentarer:

Anonym sa...

Men maria, han heter ju charlie : )

Anonym sa...

Ojsan, glömde skriva att de var från mig ;) /Michaela

Anonym sa...

En HELT perfekt resa helt enkelt ; ) du får vara hans andra halva! haha hade ju glömmt de med bollen i hans huvud tills jag såg bilderna ;P