torsdag 21 augusti 2008

Kan vara förvirrande,


Okej, kort och gott kan jag börja med att säga att denna morgon inte varit den bästa. Bilen höll inte på att starta, så samma problem som förra gången det där med fukten. Tog mig iaf till jobbet, men väl här så har jag inte kortet till dörren med mig. Ingen som kan öppna men ser då att lastbryggan är öppen och springer in den vägen. Går till charken och börjar men efter ett väg kommer eva och säger att jag ska ju inte jobba nu. För vet ni vad. Maria har visst kollat fel på schemat, och som ni ser kan det vara lite svårt. Börjar inte förrän halv elva så tänkte åka hem men då startar inte biljäveln så då fick jag gå tillbaka och sätta mig i fikarummet och fördriva tid. Tog med mig några tidningar, har ju som lite tid över.

1 kommentar:

Anonym sa...

Well done for this wonderful blog.