måndag 10 november 2008

aktiva maria

´vad jag känner att jag blivit aktiv nu på sista tiden!! Fått en massa saker gjorda :)

bla, vart ner till umeå och hälsat på hos mariehemsvägen 21 G oxh hos pingu också :P, sen har jag tagit mig i kragen och fixat till lill-toan som stört mig i många år. nu är den fin fin, ska lägga in före och efterbilder :)

sen har jag tagit och lämnat in telefonen, vilket var på tiden. Så nu är man tillbaka med gamla LG KG800 som iof bara fyllt 1 år i marias ägo men dock sämre än sämst.

hunnit träffa kusin-johanna och fikat på stan vilket var ett tag sen. Bestämt att vi ska åka till åre eller nå nu till våren, längtar redan nu :)

Hm, sen har man vart en sväng i piteå, vilket var helt underbart! Saknar ännu mer tiden på grans nu. Var en sväng på grans och träffade lite folk och sen drog vi oss till stan för att träffa ante. Sen efter enn skrattfylld dag med shopping så bar det av ut på kalles. Dock 20 årsgräns men ante fixa in oss och gratis inträde fick man också. Sen som vanligt blev de max efteråt, och kul var de ju där. lördagen bjöd på havsbadet och tacos hos Sandra. Kvällen avnjöts ute i svensbyn med tv-tittande och spel, med godis och chips. underbart! Lite tråkigt bara att vissa inte tycks prioritera vänskapen så hårt, när man inte ens kan ta sig. De krävs arbete för att ha kvar en vänskap och är man inte nog aktiv så kommer den dö ut. tragiskt men så är de. Om du tar åt dig så finns de väl nå sanning i de jag skriver. Men vi hade då kul ihop :) Skrattat så vi haft ont i magen och kinderna värkte!!
Snart är de dop och då träffas vi igen. Jag längtar redan :) hiihi Vi var och inhandlade doppreent idag också, blir riktigt bra alltså!

och nu har mina grejer från ellos kommit. lite underkläder men också, tadaaaa tandblekning. weeeii !! Får se om de funkar :)

och medans jag suttit och skrivit detta så har jag hunnit ringa till försäkringsbolaget och anmält min skada, får reseersättning och ersättning för medicinerna, sammanlagt 730 kr. weei haha... ¨

känns som att jag varit effektiv dessa sista veckor. Fått skriva av mig lite, och om du kommit så här långt så vet du lite mer om vad jag har haft för mig! :)

Ha det bra peeps så hörs och ses vi ;>

/ Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumms! Du har varit riktigt flitig du:) Saknar er redan så mkt det är ju det som är det jobbiga att träffas att man saknar person/personerna ännu mera efteråt! :) Men det får man ta! Snart kommer ni igen i alla fall!
Längtar! Puss och kram på dej bruden!