onsdag 5 november 2008

alltså vad faan, har jag vänt om dygnet litegrann ? klockan är nu 3.10 och jag är inte det minsta trötter. Saken var den att jag var tvungen att stänga av den där förbannade televisionsapparaten (nää jag vet inte hur man förkortar de, är de tvn eller tv:n eller teven, till saken hör att jag skrattat åt en viss person som verkligen inte kunde stava till de och nu vet jag själv varken ut eller in.. tror jag vart utan skolan lite för länge.)

Idag ska ju visst USA-valet avgöras, känns ju lite spännande. 'Jag hoppas då på obama, tycker han McCain ser så läskig ut när han sätter igång och predikar. Sen är han alldeles för lik Bush och där går ju gränsen... Så vem blir de då, exflottisten som spenderade tid i krigsfångläger och som är emot abort eller den briljanta juristen, USA:s egna Robin Hood som tar från dom rika och ger till de fattiga?

Sen ser ju julklapparna ut att vara färdiga, några iaf, homemade med kärlek : ) hoppas bara min nyvunna kreativitet uppskattas ; )

Imorgon skulle jag ha haft tid hos barnmorskan men såklart så har jag glömt att vara till apoteket och hämta ut "medicinen" (vi kallar de väl så, eller vaccinet kan vi ju också säga hehe) så måste ringa dit imorgon och dra ngn vit lögn att jag inte kan komma. Kan ju nämna att jag hade tid kl 8 vilket inte alls bidrar till min ovilja att gå.

well, tjingeling honeys

Inga kommentarer: