måndag 24 november 2008

snöskottning

ja då kan man efter två dagars isolering gå ut och upptäcka att himmlen öppnat sig och spottat ut en helvetes massa snö..

Så fick ta mig en liten skottarstund för att kunna göra en "path" för att komma ut med bilen, med min arm dessutom. Efter gången ut mot bilarna och bortskottningen av vallen så var min arm tot DÖD. VÄrk som satan nu alltså.

Ringde pappa , som för övrigt är i sthlm med mor min, imorgon kväll, som säger: men varför har du skottat för, ta bara sats med bilen. Då då har jag alltså skottat i onödan.. !

Ska fara å träna med Sara snart, närmare bestämt kl 7, och sen har jag lovat syster att gå ut en sväng med deras hundar. Så fick just en snilleblixt att jag ska ringa fröken erika och höra om en promenad sitter fint :)

jo förresten, var ju på dop i lördags. Så fint alltså, inte för att jag vet om dop är ngt för mig. köper inte riktigt det där med gud å grejer, men ändå kul att samlas och få ha "fest" allihopa :)

Men sen på kvällen var de då partaj på nya ICE. Helt okej, tycker mkt bättre om de ´än bdensia eller så. MKT bättre luft, dock mindre sittplatser, borde utnyttja ytorna mer..

tjingeling

Inga kommentarer: