torsdag 6 november 2008

yes we can !

jaadu, här sitter man då igen. klockan är strax två.. men iaf en förbättring från igår då jag la mig i sängen halv fem. Kändes ju surt när klockan var ställd på sju...

Skulle ju ringa och avboka min tid, men såklart så öppnade dom inte förrän 7.30. Så ställde om klockan.

Och Obama vann, så stort dessutom! Fy så jag rös under hans tal, har sett de säkert fyra gånger nu och det blir bara bättre och bättre. Vilken talare alltså!!

Kom förresten, när jag satt och åt middag, på att jag kanske aldrig ringde upp till vårdcentralen trots allt. Var tom tvungen att kolla telefonlistan om jag ringt, men icket det. Surt" >Nu blir de väl en räkning på ngn hundralapp som försvinner... Typiskt.


Sen så har helgens planer stissat upp sig litegrann, nämligen ypperligt bra! Visat sig att micka är i stan så hon kommer man också få träffa. Och så kommer Isabollen : ) Var ju inte säkert om dom kunde ta sig men nu vart det visst så. Marvellous !! Dock kanske inte Pingu kommer, vilket är mindre bra ;/

well well, hejpa hej

Inga kommentarer: