onsdag 19 november 2008

god afton

hej hej


ett tag sen jag bloggade sist, jag som skulle ta tag i detta men vi skyller väl på egonet som inte kan hålla ordning på vårt jävla internet. Nu verkar det ju iaf funka så vi håller väl tummarna att det förblir så :)


här är min röntgenbild, före och efter














ja så nu ser det ju bra ut :) men nu är det slutpratat om den där rackarns armen.




var till stallet idag och pratade med christina och fick nå papper från hennes försäkringsbolag. Och käkat med maya ´har jag också gjort, meeeen det bässta jag gjort på hela dan var då ändå att fixa gymkort på step in :) fick en gratisvecka av mays men bestämde mig för att kirra kortet redan nu :) Så imorgon ska jag och Sara ta oss en träningstur!


jo och jag hade tänkt städa idag men det kan jag tala om för er att det har jag inte gjort. Mitt rum ser likadant ut som för två veckor sen. dvs. kaos. ungefär såhär... fast ännu värre då detta är två veckor sedan.. aja ni som känner mig förstår.

så det som ligger mig närmast om hjärtat just nu är baskemig att STÄDA!!!
för imorgon blir det stallet på förmiddagen och sen till sjukgymnastiken som för övrigt har övergått till bassängträning :) så badelibada hihi
well well, ha det nu bra
fridens liljor
maria

Inga kommentarer: